Це торкнулося і більшої частини вітчизняного бізнесу, який, щоб вистояти, повинен був навчитися працювати за новими правилами. Однак стійкі принципи відповідальної корпоративної позиції залишилися незмінними.
Торгова мережа електроніки та побутової техніки
У 2020 році Фокстрот продовжив партнерство з недержавною програмою "Соціальна карта учасників АТО "Українці Разом!". За 4 роки співпраці понад 6 млн гривень допомоги отримали захисники України – власники карти, яка дає можливість отримати до 10% знижки на покупку товарів в магазинах Фокстрот і інтернет-магазині FOXTROT.UA.
Всеукраїнська програма допомоги захисникам України "Соціальна картка учасника АТО "Українці Разом!" є волонтерським вже реалізованим проектом, унікальною платформою взаємодії і взаємодопомоги сотням тисяч захисників і членів їх сімей, які отримують адресну допомогу від соціально-відповідального бізнесу України.
Щомісяця мережа Фокстрот обслуговує понад 1000 покупців-власників соціальної карти, які, купують техніку зі значною економією.
У самий розпал весняного локдауна наприкінці квітня в компанію звернулися із Львівського обласного госпіталю ветеранів війн і репресованих ім. Ю. Липи з проханням допомогти побутовою технікою. Особливість цієї медустанови в тому, що вона визначена однією з госпітальних баз, де надається медична допомога хворим COVID-19 українським воїнам. Там вкрай потребували пральні машинки-автомат для прання медичної форми і особистих речей персоналу, що працює вахтовим методом. Допомога не змусила себе чекати: мережа Фокстрот спільно з брендом Beko подарувала госпіталю 9 пральних машин.
У вересні компанія надала допомогу ще одному військовому госпіталю: 10 смарт-телевізорів і кондиціонер були передані представниками національної мережі Фокстрот для поліпшення комфорту пацієнтів Кременчуцького обласного клінічного госпіталю ветеранів війни.
"Ми сподіваємося, що наші спільні зусилля стануть вагомим внеском для поліпшення комфорту в лікувальних установах і зміцнення здоров'я пацієнтів і персоналу", – зазначив тоді Олексій Зозуля, керівник торгової мережі Фокстрот.
Прикарпатському обласному центру служби крові (м. Івано-Франківськ), єдиній установі в області, що здійснює заготівлю крові та її компонентів, Фокстрот подарував 2 широкоформатних телевізори. Ця техніка необхідна для створення сприятливих умов перебування донорів, забезпечення їх спокою, психологічного комфорту під час здачі крові.
Крім того, в рамках Всесвітнього тижня донора в червні 2020 року співробітники мережі також приєдналися до здачі крові в Київському міському центрі крові.
Не менш важлива для бренду Фокстрот допомога іншим соціальним установам і благодійним організаціям. В Об'єднану редакцію періодичних видань Українського товариства сліпих "Заклик" (м.Київ) "фокстротівці" привезли холодильник, бойлер і електричну плиту для установки в гостьовій кімнаті. А в гуртожиток школи-інтернату №12, куди були тимчасово поселені постраждалі кияни після трагічного вибуху в житловому будинку по вул. Крушельницької, 1/5, від Фокстрот передано вентилятори.
Необхідна побутова та електронна техніка також була передана в:
Крім того, мережа Фокстрот з ініціативи Благодійного фонду "Школа майбутнього" стала партнером Startup Bootcamp – освітнього онлайн курсу для школярів 8-12 класів, щоб допомогти їм розвинути навички підприємництва.
Крім надання допомоги технікою, Фокстрот в 2020 році у 18-й раз у своїй історії підтримав Міжнародний турнір зі спортивних танців "Парад надій", який зібрав 7 і 8 березня до двох тисяч спортсменів з України та Європи.
Також у 2020 році бренд Фокстрот і його співзасновник Валерій Маковецький виступили партнером культурного проекту "Шукай!". В рамках даної ініціативи Фокстрот подарував столиці міні-скульптурку "Танцівники на Театральній" (автор – скульптор Юрій Білявський). 27-у пам'ятку Києва від ініціатора проекту Юлії Бевзенко і Фокстрот можна знайти в підземному переході станції метро Театральна.
"Для всіх і для кожного минулий рік став випробуванням на міцність, витривалість і людяність. Безумовно, в таких ситуаціях той, хто сильніший і мав таку можливість, допомагав тим, хто менш захищений. Адже від згуртованості та відповідальності залежить наше здорове і безпечне майбутнє. Тому мережа Фокстрот як соціально-відповідальний бренд не зупиняється на досягнутому і готує новий соціальний проект, презентація якого відбудеться зовсім скоро", – зазначив Олексій Зозуля, CEO Фокстрот.
Довідка: Фокстрот — одна з найбільших торговельних мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки в Україні. Бренд Фокстрот є омніканальним (офлайн і онлайн торгівля): охоплює 162 магазини загальною торговою площею 153 тис. кв. м в 90 обласних і районних центрах України та інтернет-магазин FOXTROT.UA, трафік відвідування якого сягає 9,5 млн користувачів в місяць.
Бренд Фокстрот розвиває Група компаній “ФОКСТРОТ”, співзасновники — Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев.