7 ноября
Загрузить еще

Факт. Товарний бізнес в 2020 році

Факт. Товарний бізнес в 2020 році
Фото: Фото: Светлана МАКОВЕЕВА

Створення власного бізнесу – прямий шлях до особистої свободи, роботі на себе і гарному доходу. Варіантів для реалізації ідей і поліпшення фінансового становища сьогодні існує безліч. Багато хто вибирає свій варіант товарного бізнесу: торгівля з Китаєм, бізнес на Amazon, дропшіппінг або продаж брендового одягу з Європи, США і Великобританії.

Бізнес з Китаєм

Заробляти на бізнесі з Китаєм можна, але в цьому сегменті виникає ряд труднощів, пов'язаних з тим, що не багато людей хочуть купувати китайські товари. Крім того, потрібні великі стартові вкладення і витрати на маркетинг. Також не багато хто вибирає саме цей варіант ще і з огляду на те, що останнім часом поставки з Китаю недостатньо налагоджені, через що виникають проблеми з реалізацією товарів, а це вже негативно впливає на престиж компанії.

Продажі на Amazon

Бізнес на Amazon зручний за рахунок системи FBA. Програма дає можливість торгувати на платформі, без витрати часу і сил на доставку, зберігання товарів, обслуговування покупців і т.д. Всю роботу по клієнтам Амазон бере на себе. Сервіс платний, але встановлює низькі тарифи. При цьому для стартапу знадобиться не менше $1000. Амазон сама займається продажем популярних товарів, тим самим забираючи продажі у продавців. Для розкрутки можна витратити до 3-х місяців, не кожного такий варіант влаштовує.

Дропшиппінг

В Україні часто зустрічаються дропшіппери, які реалізують не свої товари. Маржинальність в такому бізнесі не висока, до того ж, асортимент обмежується лише пропозиціями партнера. А як показує практика, такі продавці пропонують зовсім не найбільш затребувані товари. Рано чи пізно постає питання про розширення бізнесу, що в умовах дропшиппінга зробити вкрай важко.

Продаж брендового одягу з USA, EU, UK

Що стосується нового напряму e-commerce – бізнесу з продажу брендового одягу, то воно набирає все більшу популярність. Це відбувається за рахунок того, що товари користуються попитом, а ціни в Європі і США на них встановлюються в 5 разів нижче. Виходить, що створюючи подібний бізнес у підприємця з'являється можливість займатися реалізацією "хайпового" товару з максимальною маржинальністю.

Проблема в тому, що не всі розуміють, як налаштувати продаж і організувати процес реалізації одягу, налагодити поставки і створити маркетингову систему для просування.

У кого є мета "прокачати" своє життя, можуть пройти онлайн-курс компанії Shopio Club, який навчає бізнесу з продажу брендового одягу з USA, EU, UK. Про деталі курсу розповів її засновник – Максим Семченко.

- Максим, чому ви вирішили створити навчальну платформу Shopio Club?

Ми зробили навчальну програму після того, як самі пройшли через переломні моменти, почавши бізнес з продажу брендового одягу. Помилки були через відсутність інформації, детальної інструкції дій. Тепер же, моя команда може дати майбутнім підприємцям чіткий покроковий курс, який допоможе створити власний прибутковий бізнес.

- У чому суть навчального курсу?

Навчання передбачає повне занурення в область підприємництва, вивчення важливих маркетингових інструментів. У нас є три пакети, з докладним описом яких можна ознайомитися тут. Заздалегідь записані відео-уроки з детальною подачею інформації дають покрокову інструкцію для реалізації бізнес-ідеї – від знайомства з бізнесом до повної інструкції з маркетингу.

Новости по теме: Китай продажа Шоппинг Бизнес